Vær en av de første som får vite om eksklusive kampanjer og rabatter!
Skriv inn e-postadressen din
Mine favoritter
Vogn
(0)
Filmer
  • Action og eventyr
  • Animasjonsfilmer
  • Klassiske filmer
  • Komedier
  • Kultfilmer
  • Drama
  • Familiefilmer
  • Fantasy-filmer
  • Utenlandske filmer
  • Skrekkfilmer
  • Musikaler
  • Mysterier
  • Romantikk
  • Science Fiction
  • Thrillere
  • Western
Musikk
  • Rock
  • Rap og hiphop
  • Pop
  • Alternativt
  • Blues
  • Kristen
  • Klassisk
  • Country
  • Folk og verden
  • Jazz
  • Latin
  • Metal
  • Oldies
  • Punk
  • R&B og Soul
  • Reggae
TV
  • Komedie
  • Reality-TV
  • Tegneserie
  • Drama
  • Anime
  • Action
  • Science Fiction
Personer
  • Marilyn Monroe
  • Bob Marley
  • James Dean
  • Muhammad Ali
  • John Wayne
  • Audrey Hepburn
  • John Lennon
Transport
  • Biler
  • Motorsykler
  • Fly
  • Sykler
  • Undergrunnsbane
  • Båter
  • Tog
Sport
  • Basketball
  • Baseball
  • Fotball
  • Boksing
  • Golf
  • Ekstremsport
Strandlandskap
  • Urban
  • Kyst
  • Land
  • Fjell
  • Solnedganger
  • Høst
Utdanning
  • Kart
  • Flagg
  • Vitenskap
  • Litteratur
  • Historie
  • Astronomi
  • Periodesystem
Dyr
  • Katter
  • Hunder
  • Hester
  • Fugler
  • Ville dyr
  • Husdyr
  • Sea Life & Sea C...
Botanikk
  • Blomster
  • Trær
  • Hager
  • Skog
  • Solsikke
  • Kirsebærtrær
  • Valmue
Reise
  • Norge
  • USA
  • Europa
  • Asia
  • Afrika
  • Karibia
  • Sør-Amerika
  • Paris
  • London
  • Italia
  • Spania
  • Mexico
  • Australia
  • New York
  • California
  • Nasjonalparker
Samlinger
  • Eksklusivt
  • Marvel Comics
  • DC Comics
  • Disney
  • Designbutikk
  • RMN
  • Eyes on Walls
Andre emner
  • Religion
  • Arkitektur
  • Mat
  • Dans
  • Hobbyer
  • Fantasi
  • Verdenskulturer
 

Spor din bestillingsstatus

Du må oppgi bestillingsnummeret og e-postadressen du brukte for den bestillingen.
Klikk her for å spore bestillingsstatusen.

< Back

Spore forsendelsen

Hvis du har spørsmål angående bestillingen, er våre kundestøttemedarbeidere tilgjengelige. Du kan sende en e-post til Bestillinger@allposters.com.
Våre kundestøttemedarbeidere besvarer spørsmålet så raskt som mulig

< Back

Returrett

Vi er opptatt av produktkvalitet og at du skal være 100 % fornøyd.

Feil eller skadede varer (fotoretur):
Hvis vi sendte deg feil vare eller varen ankom skadet eller i dårlig stand, kan du bare send oss et digitalt bilde av den skadede eller feilleverte varen og transportbeholderen varen ble levert i til retur@allposters.com. I meldingsteksten i e-posten opplyser du følgende: ordrenummer, forsendelses-ID eller artikkelnummer, en kort beskrivelse av returårsaken samt om du ønsker erstatningsvare eller refusjon. Send inn informasjonen innen 30 dager fra du mottok varen. Henvendelsen din vil bli behandlet innen 48 timer, og du vil motta en e-post om at erstatningsvaren er under produksjonen, eller at refusjonen er under behandling. Hvis du velger en refusjon, vil du få refundert hele beløpet for varen og kostnadene ved levering

Andre returer:
Hvis varen ble mottatt korrekt og i god stand, men du har ombestemt deg, er det ikke noe problem! Du kan returnere varen innen 30 dager etter mottak og motta full tilbakebetaling for prisen du har betalt for varen.

Hvis du gir oss beskjed om at du tenker å returnere varen innen 14 dager fra du mottok den, kan det også hende du kan få refundert leveringskostnadene. Leveringskostnader er beløpet som betales for å send varen til ønsket leveringsadresse (med unntak av eventuelle tilleggskostnader som påløper grunnet valg av en leveringsmåte som ikke er standard). Vi refunderer ikke leveringskostnadene for bestillingsvarer, som du har tilpasset og skreddersydd. Bestillingsvarer inkluderer alle innrammede varer, lerret, kunst på akryl, kunst på metall, stor kunst, og/eller bilder for kunst- [eller mine bilder]-produkter. For å kvalifisere for refusjon av kostnadene ved levering (hvis aktuelt), må du returnere varen innen 14 dager etter krav om refusjon.

Når du returnerer varen, ber vi deg om å pakke den i originalhylsen eller -esken og legge ved det utfylte returinstruksjonsskjemaet som du finner på baksiden av følgeseddelen som fulgte med bestillingen. Du kan også informere oss om at du ønsker å returnere en vare via post, faks eller e-post. Husk å oppgi navn, postadresse, e-postadresse, telefonnummer, samt ordrenummer, forsendelses-ID og/eller artikkelnummer. Vi ber deg om å opplyse om årsaken til returen.

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å betale for kostnaden ved å returnere varene. Vi anbefaler at du returnerer varene via en sporbar metode. Hvis du returnerer en vare som ikke kan sendes via posten, er du fortsatt ansvarlig for å betale kostnadene for å returnere varen. Tabellen nedenfor gir deg en beregning av hva det koster å returnere varen:

Produkttyper Emballasjetype Beregnet returkostnad
Plakat / t-skjorte / blikkskilt / andre små produkter rør / pose / liten pakke NOK 62,00 - NOK 265,00
Veggmaleri stort rør NOK 112,00 - NOK 314,00
Liten ramme / bestillingsvare liten pakke (ca. maks 70 cm x 60 cm x 5 cm) NOK 112,00 - NOK 314,00
Plakat / medium ramme / bestillingsvare medium pakke (ca. maks 90 cm x 70 cm x 8 cm) NOK 116,00 - NOK 372,00
Stor ramme / bestillingsvare stor pakke (ca. maks 105 cm x 80 cm x 10 cm) NOK 289,00 - NOK 413

Velg et av retursentrene våre:
Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Tyskland
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrike
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederland

Tilbakebetaling
Refusjon vil bli utbetalt med samme betalingsmåte som du brukte for den første transaksjonen. Du vil ikke måtte betale noen omkostninger for refusjonen. Unntatt når det gjelder fotoreturer, da kan vi holde tilbake refusjonen inntil vi har mottatt varene, eller du har levert bevis for å ha sendt varene tilbake, avhengig av hva som skjer først.

Bytte
Hvis varen er i god stand, men du ønsker å bytte den til et produkt i en annen størrelse eller en annen vare, kan du returnere varen og få pengene tilbake ved hjelp av metoden beskrevet i "Andre returer" og legge inn en ny bestilling.

< Back

Kontakt oss

E-post:

 
Spørsmål om bestillinger og kundestøtte: Bestillinger@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du er en kunde som har spørsmål om en bestilling eller om hvordan du legger inn en bestilling.
   
Bedriftsutvikling: Bedrift@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du er en kunde som har spørsmål om en bestilling eller om hvordan du legger inn en bestilling.
   
Tilbakemelding/Forslag: Ideer@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du vil gi oss tilbakemelding om AllPosters.no. Forslag mottas med takk.
   
Markedsføring: Marketing@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du vil diskutere et forslag om markedsføring, forretningsutvikling eller vårt samarbeidsprogram. Ikke send konfidensiell eller rettighetsbeskyttet informasjon.
   
Varesalg: Merchandising@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du er en produktleverandør som vil kontakte vårt salgsteam. Hvis du er ny leverandør, sender du en katalog til varesalgsavdelingen på adressen nedenfor.
   
Samarbeidsprogram: Samarbeidspartnere@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du har spørsmål om vårt bransjeledende partnerprogram.
   
Forretningsprogram: bedrift@allposters.com
Bruk denne kontakten hvis du er forretningskunde og er på jakt etter ett salgssted med konkurransedyktige priser.
 
Post:

 
Betaling med sjekk: Order Processing
AllPosters.com
P.O. Box 742124
Los Angeles, CA 90074-2124
   
Returer: Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom

Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Tyskland

Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrike

Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederland
Telefon:

 
Bedriftshovedkvarter
Bedriftstelefon +1 (510) 879-4700
Bedriftsfaks (510) 588-3915
 
Kundestøtte i USA
På engelsk
Kunder i USA(Gratis nummer): +1(888)654-0143
Andre utenlandske kunder: +1(919)277-2172
På spansk
Kunder i USA(Gratis nummer): +1(866)707-7709
Andre utenlandske kunder: +1(919)597-7014
På fransk
Kunder i Frankrike: +1(919)277-2172
Kunder som snakker franskkanadisk(Gratis nummer): +1 (919) 597-7015
Andre fransktalende kunder: +1(919)597-7015
Andre utenlandske kunder: +1(919)597-7015
 
Kundestøtte i Europa
På engelsk
Kunder i Storbritannia: +44 (0) 20 8435 6555
Kunder utenfor Storbritannia: +44 (0) 20 8435 6555
På fransk
Fransktalende kunder i Frankrike : +33 (0) 176 607 127
Andre fransktalende kunder i Europa: +33 (0) 176 607 127
Fransktalende kunder i Sveits +41 (44) 595 94 01
Fransktalende kunder i Belgia +32 (9) 277 94 21
På spansk
Spanske kunder: +34 (0) 911 516 713
I Tyskland
Tysktalende kunder i Tyskland: +49 (0) 891 214 007 44
Tysktalende kunder utenfor Tyskland: +49 (0) 891 214 007 44
Tysktalende kunder i Sveits: +41 44 595 94 01
På italiensk
Italienske kunder: +39 (0) 0699 268 349
Italiensktalende kunder i Sveits +41 44 595 94 01
På nederlandsk
Kunder i Nederland – telefon: +31 (0) 40 - 4012042
Kunder i Nederland – faks: +31 (0) 478-511014
Nederlandsktalende kunder i Belgia: +32 9 277 94 21
 
**Vær oppmerksom på at vi har stengt på følgende helligdager:

Påske
Dronningens dag (Nederland)
Ascension

Jul
Nyttår

 
< Back

Vanlige spørsmål til kundestøtte:

Hvor er bestillingen min, og hvordan sporer jeg forsendelsen?

Klikk her for å spore bestillingen.

Spore forsendelsen

Hvor er mitt sporingsnummer?

Pakkesporingstjenester er ikke tilgjengelige for forsendelser med DHL WorldMail, fordi disse leveres med luftpost til mottakerlandet. Deretter behandles de av det lokale postsystemet.

Hva betyr det når det står at bestillingen min er under behandling?

Det betyr flere ting. Vi behandler bestillingen for betalingsgodkjenning, våre lagermedarbeidere deler opp, velger ut og pakker varene i bestillingen slik at den blir klar til å sendes, eller bestillingen "legges på vent" til vi får inn en vare slik at forsendelsen kan behandles.
Se vår Fraktpriskalkulator for å vise informasjon om tider for bestillingsbehandling og levering for bestillingen din.

 

Hvor sender jeg sjekken min?

  1. Legg inn bestillingen på Internett, og velg å betale via post, med sjekk eller med postanvisning
  2. Skriv bestillingsnummeret på sjekken. Utsted den til AllPosters.no slik at den trekkes fra en amerikansk bank i amerikanske dollar
  3. Postbetaling til:
    Order Processing Dept.
    AllPosters.com
    P.O. Box 742124
    Los Angeles, CA 90074-2124
Hva er forskjellen mellom en plakat og et kunsttrykk?
Kunsttrykk trykkes vanligvis på en grovere papirtype, og derfor er de tykkere og har ofte mer struktur.

Hvorfor er noen kunsttrykk dyrere enn andre?
Mesteparten av de dyrere kunsttrykkene kan, hvis de ikke er overdimensjonerte, være en kombinasjon av følgende:
  • Signert av kunstneren – kunstnerens signatur vises på trykket.
  • Spesialversjon – utgiveren eller kunstneren har gitt ut et begrenset antall av hvert trykk.
  • Silketrykk – et kunsttrykk som trykkes gjennom et silketrykkark. Hver farge krever et eget ark og trykkes med blekk av høy kvalitet.
  • Litografi – et kunsttrykk som produseres ved å plassere design eller skrift med et fettet materiale på stein, som selve trykket deretter lages fra.

Hva skjer hvis jeg ikke finner det jeg leter etter?
Vennligst les gjennom denne delen: Finne et produkt.

Hvis du ikke finner produktet du er på jakt etter, er det mest sannsynlig utsolgt og ikke lenger tilgjengelig.

Hva er en original filmplakat og en dobbeltsidig filmplakat?
Generelt sett trykkes originale filmplakater trykkes i et begrenset opplag og er bare tilgjengelige en kort periode. Originale filmplakater er ofte dobbeltsidige, med et speilbilde av trykket på hver side.

Hva betyr H/C, S/N og S/N/L/E?
H/C: Et reproduksjon av en originalplakat eller et trykk. Bildet trykkes på en svart-hvitt-kopi, og deretter farger en profesjonell kunstner bildet for hånd. Av og til kan fargene og nyansene variere litt fra originalen.

S/N: Et trykk signert av kunstneren som farget trykket.

S/N/L/E: Et trykk som er signert av kunstneren som farget trykket, og som er en spesialversjon.
Hvordan kan jeg betale for en bestilling?

I betalingsprosessen får du flere betalingsalternativer basert på geografisk plassering. Velg alternativet som passer best for deg og oppgi riktig faktureringsinformasjon, så sender vi deg bestillingen så snart som mulig. Den raskeste og sikreste måten å fullføre bestillingen på er med kredittkort.
Betal på Internett: kredittkort
Betal med PayPal
Kan jeg bruke bank-/sjekkort hvis det har en Visa-/MasterCard-logo?

Selvsagt! Husk at avhengig av hvilken bank du bruker, vil en godkjenning av kortet "sperre" beløpet, og du kan ikke bruke det reserverte beløpet til andre transaksjoner.

Når blir jeg belastet for bestillingen?

Kontoen din blir belastet når en vare sendes til deg. Hvis du bruker bank-/debetkort, må du være klar over at en godkjenning på kortet "sperrer" beløpet, avhengig av hvilken bank du bruker, og du kan ikke bruke det reserverte beløpet til andre transaksjoner. Det vises som en kontobelastning.

Aksepterer dere PayPal?

Ja. Velg alternativet PayPal når du skal betale, hvis du vil betale med PayPal-kontoen din. Dette betalingsalternativet er bare tilgjengelig for bestillinger med leveringsadresser i USA, Australia, Canada, Frankrike, Tyskland og Storbritannia, for bestillinger for mindre enn NOK 2 135,00.

Aksepterer dere betaling ved levering eller bankoverføringer?

For øyeblikket aksepterer vi bare kredittkort (Visa, MasterCard, Discover og American Express) og sjekker eller postanvisninger i amerikanske dollar fra amerikanske banker.

Inkluderer prisene deres MVA?

Nei, prisene som er oppgitt på Allposters.no inkluderer ikke merverdiavgift (MVA).

Hvis gjeldende, vil MVA bli innkrevet av transportøren på leveringstidspunktet.

Må jeg betale tollavgifter når jeg mottar varen(e)?

Hvis gjeldende, vil toll- og fortollingsavgifter kreves inn av transportøren på leveringstidspunktet. For å finne ut hvor mye du må betale i tollavgifter, anbefaler vi at du tar kontakt med det lokale tollvesenet.

Hvor lang tid tar en bankoverføring?

Fra de fleste steder tar det vanligvis 5 til 10 virkedager før AllPosters mottar bankoverføringen. Av og til kan det ta opptil 30 dager.
Tidsberegningen for en bankoverføring kan avhenge av mange faktorer, blant annet prosessene i den lokale banken.
Når vi har mottatt bankoverføringen din, sender vi deg en e-post.

Hva bør jeg gjøre hvis det tar lenger tid enn to uker før pengene er overført?

Kontroller at du brukte engangs-referansenummeret oppgitt på bekreftelsessiden, som du også mottok i bekreftelses-e-posten. Referansenummeret skal være oppgitt i tittelen på overføringen. Vi trenger det for å kunne avstemme betalingen med kontoen din. Hvis du glemmer å inkludere referansenummeret, hvis nummeret du oppga var feil eller hvis du har brukt det samme nummeret to ganger, tar du kontakt med oss. Vi må ha en bekreftelse på at du har betalt. Vi hjelper deg gjerne med å finne betalingen din. Hvis du brukte et gyldig referansenummer til overføringen, følger du trinnene nedenfor før du kontakter oss:
1. Kontroller at overføringssummen har blitt trukket fra bankkontoen din. Hvis den ikke har det, tar du kontakt med banken.
2. Hør med banken om pengene har blitt overført til riktig konto. Kontonummeret bør være nøyaktig det samme som det du oppga i de opprinnelige betalingsinstruksjonene (da du genererte referansenummeret for betalingen).

Hvilke andre betalingsmetoder finnes?

Hvis du vil endre betalingsmetode i bestillingen, klikker du her. På siden for bestillingssporing klikker du på koblingen "Finn bestilling", og angir deretter ny informasjon om betalingsmetode.
Du kan også kontakte oss ved å klikke på koblingen Kontakt oss. Våre kundestøttemedarbeidere hjelper deg gjerne.
Vi aksepterer følgende kredittkort:
Visa
MasterCard
American Express
Discover

Hvorfor kan jeg ikke ramme inn bestemte plakater eller trykk jeg finner på nettstedet?

Trykket eller kombinasjonen av trykk, beskjæring, passepartout og rammelister er for stort til å rammes inn. Vi kan bare ramme inn kombinasjoner når den lengste siden er kortere enn 114 centimeter og den korteste siden er kortere enn 89 centimeter.
Du kan forsøke å redusere størrelsen ved å:
  • Beskjære trykket
  • Fjerne passepartouter
  • Velge en mindre rammelist
  • Velge blant våre overdimensjonerte passepartouter

Kan du ramme inn eller montere et trykk jeg allerede eier, men ikke har kjøpt på deres nettsted?

Beklager, denne tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket.

Dette er en gave. Kan jeg legge til et gavekort? Og hva skjer hvis pakken ikke kommer frem i tide?

Når du betaler, kan du angi at bestillingen er en gave, og i tillegg kan du legge til en personlig gavemelding. Meldingen trykkes på pakkseddelen, og vi inkluderer ikke prisbeløpet på pakkseddelen. I tillegg kan du bruke våre gratis e-kort. Finn bildet på nettstedet, og klikk på koblingen Send som gratis e-kort. Du kan bruke denne gratistjenesten til å varsle mottakeren om gaven som er på vei.

Når jeg rammer inn et trykk på nettstedet deres, hva betyr beskjæring og ingen beskjæring?

BESKJÆRING: Hvis du velger å bruke passepartout og plakaten/trykket har en farget kant, er det vanlig å BESKJÆRE kanten og bruke passepartout på bildekanten. I slike tilfeller fjernes kanten og eventuell tekst, og dermed stopper passepartouten akkurat ved kanten av bildet. Dette betyr at den endelige størrelsen blir mindre enn målene som er angitt for trykket.


Passepartout inntil bildekant

INGEN BESKJÆRING: Hvis du velger passepartout og plakaten/trykket har en farget kant, vises kanten, og passepartouten og rammen tilpasses til ytre kant av det trykte papiret. Dette betyr at den endelige størrelsen stemmer mer med målene som er angitt for trykket.


Passepartout inntil trykkant

Hvordan vet jeg når min bestilling sendes?
Når bestillingen sendes, sender vi deg en e-post med en bekreftelse. Hvis en sporingstjeneste er tilgjengelig, inkluderer vi nummeret på sporingsseddelen eller flyfraktkvitteringen i e-posten med bekreftelse (hvis du ikke mottar et slikt nummer, er ikke sporingstjenesten tilgjengelig for pakken din). Vær oppmerksom på at bestillinger bare sendes/leveres på mandager og fredager. Beregning av leveringstid inkluderer ikke helger.

Dette er en gave. Kommer mottakeren til å se prisen, og kan jeg legge til en gavemelding?
Når du betaler, kan du angi at bestillingen er en gave, og i tillegg kan du legge til en personlig gavemelding. Meldingen trykkes på pakkseddelen, og vi inkluderer ikke prisbeløpet på pakkseddelen. I tillegg kan du bruke våre gratis e-kort. Finn bildet på nettstedet, og klikk på koblingen Send som gratis e-kort. Du kan bruke denne gratistjenesten til å varsle mottakeren om gaven som er på vei.

Hvordan pakkes bestillingen min?
Kvaliteten på forsendelsen er vårt ansvar, og materialene vi bruker til å pakke våre produkter, gjenspeiler våre retningslinjer på dette området:

Ikke bekymre deg. Hvis bestillingen inneholder en kombinasjon av disse varene, sendes de hver for seg i forskriftsmessig innpakning, og du blir ikke belastet ekstra for frakt.
Plakater og kunsttrykk:
Innrullet i beskyttelsespapir og pakket i en papphylse.

Glansede fotografier og fotokort:
Pakket og beskyttet i en 23 cm x 30 cmstandard emballert konvolutt.

Dekorative speil, lerretsoverføringer, monterte varer og innrammede varer:
Dekket med beskyttelsesomslag og pakket i en solid pappeske.

Innpakking av gaver:
Når du betaler, kan du angi at bestillingen er en gave, og i tillegg kan du legge til en personlig gavemelding. Meldingen trykkes på pakkseddelen, og vi inkluderer ikke prisbeløpet på pakkseddelen. For øyeblikket tilbyr vi ikke innpakking av gaver.
Hva skjer hvis det oppstår et problem med bestillingen? Hvordan returnerer jeg den?

AllPosters.no ønsker å lage kvalitetsprodukter og -tjenester som gjør deg 100 % fornøyd.

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med kjøpet, kan du kontakte oss innen 30 dager etter at du mottok varen, og få gratis varebytte eller full refusjon av prisen på produktet. Fraktbeløpet blir ikke tilbakebetalt.

Hvis produktet leveres i en tilstand som ikke kan godtas, tilbyr vi alternativet Bilderetur. Ta et digitalt bilde av varen og pakken den ble levert i, og legg det ved i e-postmelding som sendes til Retur@allposters.com. Inkluder følgende i e-posten: bestillingsnummeret, leverings-ID-en eller varenummeret og en kort beskrivelse av årsaken til returen. I tillegg oppgir du om du vil ha varebytte eller tilbakebetaling. Anmodningen blir besvart innen 48 timer, og du mottar en e-post med beskjed om at varebyttet er under behandling.

Du returnerer varen(e) ved å pakke dem inn i originalhylsen eller -boksen og legge ved det utfylte skjemaet med returinstruksjoner, som du finner på baksiden av pakkseddelen som fulgte med bestillingen. Sørg for at du angir årsaken til returen og hva du vil at vi skal gjøre: gratis varebytte eller refusjon.

Vi anbefaler på det sterkeste at du returnerer varen ved hjelp av en sporbar metode.

For internasjonale returer kontakter du kundestøtte på Bestillinger@allposters.com

Sender dere varer til landet jeg bor i?

Vi sender til nesten alle land i verden! Når du legger inn en bestilling, skriver du inn navn og adresse på siden Fraktinformasjon. Du kan velge land fra rullegardinlisten. Hvis landet du bor i, ikke står på listen, kan vi ikke sende varer til det landet.

Er det sikkert å bestille varer fra dere via Internett?

Vi tar din sikkerhet på alvor. For å understreke vårt engasjement, har vi implementert det eksterne TrustKeeper-kompatibilitetsprogrammet for AmbironTrustWaves. På denne måten følger vi datasikkerhetsstandarden i PCI-systemet (Payment Card Industry) for store kredittkortinstitusjoner, inkludert American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard International, Visa International og Visa USA.

I tillegg beskytter dette nettstedet din personlige informasjon ved hjelp av et VeriSign SSL-sertifikat. Informasjon som utveksles med andre adresser som begynner med https, krypteres ved hjelp av SSL før overføringen begynner.

Hvordan kan jeg bestille fra dere uten å oppgi kredittkortinformasjon på Internett?


For øyeblikket tilbyr vi ikke andre betalingsmetoder enn via Internett der du bor.

Allposters.no tilbyr bare de manuelle betalingsalternativene til kunder i USA. Hvis du vil ha mer informasjon om våre betalingsmetoder, går du til Betalingsmetoder delen av hjelpesidene.

Hva skjer hvis jeg ikke er fornøyd med kjøpet?

AllPosters.no ønsker å lage kvalitetsprodukter og -tjenester som gjør deg 100 % fornøyd.

Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med kjøpet, kan du kontakte oss innen 30 dager etter at du mottok varen, og få gratis varebytte eller full refusjon av prisen på produktet.

Besøk salgsvilkårene for informasjon om returer.

Hvordan kan jeg bli fjernet fra e-postlisten?
Hvis du ikke lenger er interessert i våre PosterClub-nyhetsbrev eller andre spesialkunngjøringer, kan du velge å stoppe mottak av markedsførings-e-post ved å klikke på denne koblingen eller sende en e-post fra abonnements-e-postadressen til Requests@allposters.com med REMOVE i emnelinjen. Forespørselen din vil bli behandlet innen sju virkedager, og etter det vil vi bare kontakte deg når det er nødvendig for å behandle bestillingene dine

< Back